Midsommar ✿

Håret skulle gå från rakt till lockigt vilket tar tiiiid!
 
På med lite snyggare kläder
 
 
Skala potatis till jansonen vilket var pisstråkigt. 30 små potatisar som man knappt fick nått grepp om
 
 
 
 
mat och gott att dricka :)
 
 
Åkte upp till Öja för att träffa Sara och Lucas sen åka till Stumsnäs för att hämta Fredrik och byta till hans bil och sen hämta några fler och sen åka flak men det började ju så klart att ösregna när vi åkt flak i typ en timme...
 
så vi satt vid skolan (!) och väntade under nån grej medans chauffören hämtade Dennis
 
Så vi åkte hem till Saras mamma sen och hade lite trevligt innan vi bestämde oss för att åka ner på Bowlingen där John Lindberg trio var och spelade. Dom var faktiskt bra :) Det var en trevlig kväll ända tills en några i gänget spårade ur när vi skulle gå ut... Sånna människor vill man inte ha med sig ut mer :p
 
Har tyvärr inga bilder från bowlingen men det var min midsommarafton!
I lördags var jag mest trött, trött och trött. (och bakis). Så den dagen var inget att berätta om ^^

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0