mysdag

Idag har jag och Sara fått tag i en generator till hennes bil som gick sönder förra helgen så nu ska hon väl äntligen kunna åka i sin lilla röda bil imorgon! Så har vi varit hemma hos hennes mamma tills jag åkte med Sara ner till Rättvik för att sen åka med bussen hem. Avgångseleverna tog studenten idag och jag träffade på Lina där nere, vilket jag hade hoppats på att få göra. Så det blev att prata med henne lite och säga grattis och allt sånt där. Känns så sjukt att mina gamla klasskompisar tar studenten och jag har ett år kvar... Men så är det när man byter linje! Jag väntar hellre ett år till och tar studenten med den här linjen än att det skulle varit helt fel liksom :)
 
Hemma har jag bara latat mig på gräsmattan och umgåtts med familjen hela dagen. Jag och mamma var ner till Rättvik en sväng och handlade och fixade lite.
Det har i alla fall varit en mysdag :)
 
Imorgon blir det lite "hemmafest" med Fredrik hos en av hans vänner :)
 
Min bror skulle leka bilmekaniker... Han överlät det till Åke istället. Klokt beslut.
 
 


Jag hade ju faktiskt en klänning hemma som jag kunde ha. Plötsligt händer det!
 
 
 
 
Grillmästare
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0