Nyblekt och nyklippt

Nu har jag varit hos Frida och kommit hem och allt sånt där. Supernöjd med håret! (ända tills jag kommer på hur kort det egentligen blivit...) Har alltså tagit bort min dip dye. Skulle bleka bort den men eftersom att det var svart så blev den bara ljusbrun så istället för att lägga i en blekning igen och slita på det så mycket så klippte vi av den helt. Eller typ i alla fall. Det är ju lite ljusbrunt kvar allra längst ner, men det är rätt snyggt tycker jag.
ca 6 cm åkte av håret vilket känns lite sådär med tanke på att jag vill spara ut det, och nu är jag tillbaka där jag var i höstas. Men det är ju snyggt i alla fall :) Aja skit samma. Utväxten är ju såklart också blekt och sen på med den vanliga toningen så att det blir lite kallare.
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0