5 Mars 2013

Har precis satt mig i min renbäddade säng med en tekopp och ett äpple. Ska mysa ner mig framför One tree hill och sen blir det att sova och ladda upp för en lång morgondag i skolan. Ingen vovve här inne inatt dock för hon får sova nere eftersom att jag duschade henne nu på kvällen. Men en ren vovve är aldrig fel! :)
 
Det var ju första skoldagen idag som var helt okej. Lunchade med Emilia när jag slutade sen åkte vi hem till henne och kollade på Det okända och åt mumsig mat som tydligen väntade på oss när vi kom hem.
 
Har vari ner till Rättvik med pappa nu på kvällen också. Blev tvingad att hjälpa till att panta 9 (nio !) påsar med burkar och skit. HATA. haha skitsamma...
 
blir inte roligare bild än så här idag. Men här befinner jag mig nu :))

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0