Dagen

Hallå på er. Åkte ner till skolan imorse och vi var bara fyra där iklassen. Såg på en film och sen slutade vi. Så ovärt!
Käkade lite lunch med några kompisar (kyckling-gryta, sjukt gott!) sen drog jag mig mot Falun för att kolla efter nån ny topp och även kolla efter ett par svarta jeans som tydligen fanns på Gina Trcot igen. Men inte fanns dom i butiken i alla fall. Skit! Har ett par lika dana som är jättesnygga men dom börjar bli på gränsen till för små nu och är dessutom lite trasiga... Köpte dom för tre år sen men har bara använt dom i runt ett haha.
Men jag fick med mig lite annat hem som ajg kan visa sen.
Fast att jag gick och tänkte för mig själv -"Emma, du får inte göra av med massa pengar på snygga toppar(särskilt på Gina)", "Behöver jag verkligen den här?".....- så blev det nån topp för mycket men jag ångrar inget köp ändå. Och det gick inte mer än 500 nånting på allt så.
 
Aja skit samma. Har haft en skiteftermiddag. Kom hem, käkade lite nötter(så gott) Sen satt vi oss i bilen för att åka till Rättvik igen och handla inför påsskhelgen. Slutade med att jag kom hem as-irriterad och superhungrig. Men nu är jag lugn igen efter en hemköp-sallad haha.
 
Ointressant inlägg...
 
 
Klumpig fläta fick min rishög bli imorse. Somnade med blött hår igår. Måste verkligen köpa ny hårfön snart!



Hittade ett par gympa-skor i Rättvik idag men dom var mer snygga än sköna tyvärr så dom fick stanna kvar!



Den här godingen hittade jag på Gina Tricot men den fick också stanna kvar för jag lyssnade på mig själv och sa nej till att jag skulle behöva den. höhö



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0