Grattis Jonas!

Fick gå upp mer än två timmar tidigare än planerat idag. Halv 9 alltså. Farmor skulle komma och hämta mig, mamma och Erik halv 2 för att vi skulle till min morbror för att fira hans 40-årsdag. Men pappa som hade tagit bilen för att åka på fisketävling med Dennis hade glömt att ta ur bilstolen till Erik före så vi fick ta bussen halv 10 till Rättvik istället. Fyra jävla timmar för tidigt. Drygt! Men det gick ganska bra ändå.
 
Vi har haft en rolig dag hos morbror och det avslutades med att kolla på Västerås - Leksand där leksand plockade hem tre poäng då den spännande matchen slutade 1-3. Härligt! Det var så roligt att träffa dom igen :)
Vi var hemma efter 7 och har gjort lite tunnbröd-rullar som vi snart ska käka. Gott!
 
Hoppas ni har haf en bra lördag så här långt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

grattis på honom! :D

2013-03-24 @ 12:33:35
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0