Inte orkat skriva nått

Sorry sorry att jag inte skrivit nått på typ tre ( ! ) dagar. Men har inte hunnit eller så har jag inte orkat.
Igår var jag i alla fall ut och dansade med Paulina och Carro plus typ 7 till som hamnade hos oss innan vi drog till bowlingen. Hade egentligen ingen lust att dra ut igår men hade ju lovat Paulina (som mer eller mindre tvingade mig) så det var bara att fixa sig och åka ner! Men kvällen vart ju bra ändå och avslutades med stirips som vanligt. haha. Men nu har jag räknat ut att jag har ätit haburgare 4 gånger på en vecka och ännu mer strips(). Två brickor strips bara igår. INTE BRA! Måste bli ändring på det. Och det ska det. Plus att jag har fått mitt gymkort på koppjärk påfyllt nu. Men bara med att gå på pass till att börja med. Så det ska jag köra igång med på måndag hade jag tänkt. Äntligen!
 
Idag gick jag upp vid halv 12 sen kom mamma och hämta mig i Rättvik. Slängde i mig supergod mat (Lövbiff med potatisgratäng) när jag kom hem sen åkte vi ut och fiskade. Hela familjen var ute för en gångs skull! Dennis och Stoffe var ju också där så. Och så lyckades jag övertala mamma att få köra bil ute på isen. Det var lite slirigt eftersom att det var en del snö på med det gick jäkligt bra för att vara första gången bakom ratten. Kul som fan också :)  Så nu lär jag ta och gå den där handledarkursen så att jag får komma ut på vägarna! Jag som sa att jag skulle börja köra när jag är 16, och nu är jag 18. Kanske skulle kört på isen för 2-3 år sen istället...
 
Nu ska jag kolla ett avsnitt av OTH om det funkar sen sova.
 
i onsdags innan falun

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0