Runn / Lugnet BF11

Sitter i soffan helt trött och slut efter dagen. Vi var ju i Falun med klassen idag.
Först åkte vi till Lugnet för att hämta lite grejer som behövdes ut på Runn där vi sen åkte långfärdsskridskor, vilket var första gången men det var lätt och gick hur fint som helst. Jag och Paulina åkte en ganska lång bit och så grillade vi lite hambrugare. Sen åkte vi vidare mot Lugnet igen för att möta upp några fler från klassen. Där fick vi träffa en kille som sitter i rullstol och har nån rehabiliteringsgrupp för rullstolsbundna. Så fick vi köra rullstolsrace (som vi tjejer loosade så jävla mycket på..) Sen fick vi köra rullstolsbasket och nån mer tävling med en stor boll (typ medicinboll). Det var riktigt jobbig men också jättekul! :)
Kom hem med fyrabussen och käkade lite och kollade på One tree hill.
 
Nu blir det lite TV innan det är dags för sängen. Om jag inte somnar här haha.
 
nån snodde min sovplats.....
 
 
 
 
 
 
 


 
 






 
Husen där var riktigt fina. Hade inte varit helt fel!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0