1 Maj

Så skönt att det är Maj redan! Som jag längtat till den här månaden för då är sommaren fan påväg :)
Valborg: Igår hade vi en jättebra kväll med roligt folk, grillning och förfest hemma hos bror och Sara sen åka flak och kolla på brasan vid hamnen i Vikarbyn, sen flakåk igen innan kvällen slutade lite lugnare. Vi kom faktiskt hem vid 12 inatt, så det blev inte allt för sent :) Alla nöjda och glada! (lite tröttare idag bara..)
 
Idag har vi eldat, massor. Två hagar och en gård hehe. Eldat gräs alltså. Paniiik, trötthet och skratt.
 
Nu ska jag gosa ner mig i min sköna säng och kolla på Pretty little liars, puss!
 
 
 


Snor två bilder från Ginas facebook också :p
 
Dennis och Sara, så kul!
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0