Då var den här helgen också förbi

Hejsan på er! Har nyss duschat och lite sånt, så otroligt skönt!
Igår vart det en sväng på marknaden med familjen och självklart blev det även då en tallrik langos, nomnom!
Sen mötte jag upp Sara och några till och kollade på kulturpalatsets dans. Så duktiga! Måste säga att jag verkligen saknar dansen när jag ser dom dansa.
Sen bar det hem till Sara och Dennis för lite middag innan vi åkte upp till Gina och Daniel i Stumsnäs där det var fest. Men jag höll mig till vatten hela kvällen. Jag sov kvar där och somnade inte för än vid 4 och vaknade 9 så idag är en trött dag. Men Det var kul igår och den här dagen har också varit rätt bra. Vi åkte ner till Rättvik vid 12 för att käka pizza vilket var efterlängtat eftersom att jag inte ätit sen 7 igårkväll.
 
Imorgon börjar min praktik också. Tidig morgon igen, wohoo...
 
 
 
 
 
Saras godaköttfärspaj!
 

man kan ju undra vad Daniel pysslade med?
 
 
trött tjej

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0