Måndag V 22

Igår var det Elitloppet för hela slanten! Vi åktestrax innan 7 från Öja hem till oss i Ingels och sen härifrån halv 8.
Var i Stockholm runt 11 och det var asskönt väder! Och det skulle det ju bli hela dagen. Shorts på! Men det ös-regnade, blåste som fan och var tretton grader "varmt". Här hemma hade dom däremot haft 28 grader som mest och badat. Så surt! Är det fint här brukar det vara fint i Stockhlm också. Aaa utom igår då.
Men vi hade en trevlig dag ändå :)
Käkade lite pizza och lämnade av pappa på jobbet i Ekerö sen drog vi oss hemåt, flummigare bilfärd får man leta efter. Men alla var övertrötta och kul hade vi. Var hemma 12 och slockade i sängen.
Bilder från gårdagen får ni inte nu eftersom att dom inte ligger inne på datorn än.
 
Idag var det skola i, 10 min? En utvärdering av en kurs vi avslutade sen slutade vi. Så ovärt. Gick upp till farmor och fick pannkakor och hämtade Tessan som sovit där med Erik i två nätter.
 
Nu väntar ja på att mamma ska komma hem för att äta lite grann sen åker jag upp till Dennis och dom idag igen och grillar ikväll.
 


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0