mysdag!

Hallå!
Praktik till ett idag då dom skulle ha ett möte. Klagar inte! Åkte hem och lagade i ordning mina klassiska ägg och bacon haha, och solade några timmar vilket var SÅ SKÖNT! Shorts och uppdragen topp och det var hur varmt som helst ändå. Sommarvärme. Och lite färg har man fått också.
Tråkigt nog skulle det ju bli kallt igen. Blää!
 
Jag blev hemma själv med Erik nu på kvällen eftersom att mamma fick så lov att jobba till tio, elva nångång. Rätt skönt ändå. Nu har jag precis duschat av lillkillen vilket inte var det roligaste idag men det gick till slut. ^^










 

nån vart visst lite trött? ^^

glass gör en alltid lite pigg och glad ^^
 
 


efter många om och men blev håret tvättat också!



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0