torsdag

Nu har jag kommit hem, hämtat brorsan på dagis sen tvättat håret. Sitter och slänger i mig lite mat för att kunna hinna ut i solen en stund innan man ska iväg igen. Jag och mamma ska till körskolan på handledarutbildningen så att jag kan få börja köra nångång. Bättre sent än aldrig. Så lär vi ju beställa tid för syntestet också.
 
Igår åkte jag till min bror och hade tråkigt ;) Och idag blev det nån timmes skola, sen gick jag till mammas jobb och åt lite mellanmmål eftersom att jag inte hann äta lunch. Sen tog jag bussen till Falun för att köpa lite nytt smink. Fick sällskap av Paulina också. Åkte hem efter en timme och då gick jag och sökte ett jobb som faktiskt ser ganska lovade ut just nu. Fyra veckor skulle ju vara bra :)
 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0