Det är inte innanför som det ser ut utanpå

Har lagt mig i sängen och skulle fixa en ny lampa i min saltlampa så skruvade isär den och det var fel lampa jag tagit upp. Går ner för att byta och så finns det igen. Får väl sova lamplös inatt igen då!.....
 
Och när jag kom hem idag och skulle ta en joggingtur med Tessan, så var hon inte hemma! Blev förbannad att farmor och farfar tagit henne utan att prata med mig först igen (hon brukar vara där dagar när vi jobbar/går skola länge), så ringde upp dom så att pappa kunde hämta henne påväg hem från jobbet och nu är hon här i sängen med mig. MIN hund <3
 
Har haft sån energi idag! Fast att jag sov för lite inatt och gick upp tidigt idag. Svårt att sitta still alltså! Och på jättebra humör i skolan också! Det är ju bra i och för sig. Men det blev lite väl flummit emellanåt tror jag.
Så energin fick göras av med på en löprunda. Men halsen var ju inte helt frisk och det kändes nu när man drog in en jäkla massa kalluft i lungorna. Oooont! Men det var skönt ändå efteråt. Och likförbannat så kunde jag inte sätta mig i soffan efter middagen vilket jag brukar kunna dö för att få göra. Så (tro det eller ej) jag tog fan hand om disken efter middagen självmant. Det är nått som aldrig händer! Tror det är nått fel på mig haha.
Sånt där onödigt som ni får veta, men nu vet ni i alla fall ;)
 
Pratade föresten med Studievägledaren idag och nu är det fixat med min studieplan och betyg och allt så nu slipper jag engelskan! Hatar den där fortsättningskursen. SÅ SKÖNT. Lediga måndagförmiddagar dessutom.
 
Lyssnar på musik och kollar runt lite på tråkiga internet. Ska slå på ett till avsnitt OTH och sova sen. Kort dag imorgon skönt nog!
 
Nattinatt..
 
jogging
 
 
En imorse inte allt för glad tjej ^^
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0