Lördag

Guuu va skönt det var att sova och få vakna av sig själv! Vaknade i alla fall efter 9 och gick upp vid 10 för att göra frukost som fick bli banan-omelett/bananpannkaka med grädde, blåbär och hallon SÅ GOTT, och sen gå upp med det igen och kolla på lite One tree hill i sängen. Mysmorgon när solen sken in och allt.
 
Sen fick det bli en promenad med Tessan runt halva Nedre och hela Övre Gärdsjö. Det var en del kallgrader men det var väldigt skönt ändå! :)
 
Sen blev det en skön varm dusch och ännu mer one tree hill. Nu har jag hållt på att fixa det sista med nya headern, är inte riiiktigt nöjd men den får duga tills vidare ändå tror jag.
 






 








 
 
 
 
Myser med lite nötter och en öl idag med :)
 
Igår gjorde vi tunnbrödrullar och åt. Supergott! Provade värma en nyss och det gick det med! Bara osten och lite krydda som fattades :)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0