Onsdag kväll

Sitter i soffan hemma hos brorsan och har nyss pluggat. Ska göra prov i specialpedagogik imorgon på lunchrasten eftersom att jag var i Spanien när det skulle göras. Orkar inte pluggaaaa! Igår var det hopplöst. Tänkte bara på annat -vilket i och för sig inte är så konstigt- men jag tog mig igenom sidorna till slut i alla fall. Vill få ett slut på skolan nu! Är så otroligt jävla sjukligt omotiverad. Motivationen är mindre än nånsin. Känns ju inte så jättebra med tanke på att det liksom är sista året...
 
Aja, var ju på En frisersalong och klippte mig hos duktiga Frida idag. Nöjd blev jag :) Håret känns fräsch igen och vi la i även slingor istället för att bleka hela botten nu. Två blonda och en brun, alltså var tredje brun. Nästan gång ska det i ännu fler och lite högre upp i håret så att det blir riktigt slingblont.
Har dock inga riktigt bilder så det får ni nån annan gång.
 
Det var en j*vla massa slingor i håret kan jag säga!
 


Köpte även hockey-biljetter till nästa tidsdag och torsdag :) det har gått fööör mycket pengar idag..
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0