Onsdag

Har kollat på OTH och pluggat sedan jag kom hem idag. Nu ska jag snart kolla mer One tre hill innan sömnen faller in. Skoldan gick faktiskt helt okej idag. Fick lite grann gjort i alla fall. Har inte kunnat koncentrera mig alls på skolan och tappat motivationen totalt till den då jag personligen har legat på botten av livet i två verkor nu. Men i förrgår hände nått. Jag insåg nånting och kan inte riktigt säga vad det är för jag vet inte själv hur jag ska sätta ord på det. Men jag vet att jag MÅSTE försöka gå vidare. Även om det är så plågsamt som det bara kan bli. Alla bilder och tillbakablickar som finns ständigt i huvudet gör att det gör så otroligt ont att man verkligen måste försöka släppa taget. För det är det allra sista jag vill här i livet. Hela kroppen gör ont av tankarna.
Och jag trodde jag skulle få en gråtfri dag idag. Icke, nu sitter jag här och tårarna kommer när jag skriver.
Men vet ni vad? Jag har börjat äta igen! Gick ner över tre kilo på en veckan och fick typ en näringskolaps igår morse då jag mådde så otroligt illa helt plötsligt och höll på att kräkas vid toaletten och sedan blev jag helt kallsvettig så att det bara rann om hela mig typ och ansiktet kände jag knappt av värmen... Så kroppen sa ifrån. Man kan inte gå med näringsbrist för länge. Men det var mitt sätt att bearbeta smärtan den här gången. Jag vet inte hur jag ska göra nu heller...
 
Första riktiga inlägget på två veckor dessutom. Men ni har inte missat nått alls. Jag gick in i nån form av depression igen (kan fortfarande få slängar av det efter i somras, men ni vart det en hel period igen). Klarade inte av att ta mig igenom en hel skoldag förra veckan så där har jag bara varit varannan dag typ och när man kommit hem och fått försöka slappna av, så bryter man ihop efter att ha hållt minen skapligt hela dagen. Det orkar man inte. Men nu försöker jag ta tag i skolan igen. Det får inte gå åt skogen sista året!
 
Ojj vad skönt det var att skriva av sig och låta fingrarna flöda som de ville över tangenterna. Men nu får det bli gonatt härifrån!
 
 
 
 
 
//Emma

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0