Söndag igen....

Håller på att skriva ett så kallat på Pm om "bloggen som maktfaktor i samhället" i svenska-kursen. Det var så sjukt svårt att hitta information omd et då det skulle vara refererat från en vetenskapligstudie/uppsats men efter några timmars letande så har jag äntligen hittat en text som jag tror funkar för arbetet! Har skrivit en sida nu och har en tredjedel kvar ungerfär. Men det tar jag på lektionen imorgon.
 
Igår åkte jag till Dennis och Sara på kvällen och vi såg sista perioden av Leksand-Luleå matchen. Sjuuukt spännande och det avgjordes precis som förra hemmamötet med straffar. Och det krävdes hela 8 (ÅTTA!!) straffomgångar innan det tillslut avgjordes med att Leksand plockade extrapoängen. Alsenfelt ägde Linus Klasen!
 
Sen blev det sex and the city: Idag har vi haft soffhäng typ hela dagen innan ajg åkte hem. Förstå några avsnitt av OTH sen skräckfilm (!!!) Hatar det. Men Sara vägrade ju stänga av... Jag blev så rädd att jag typ började gråta. Synd om mig tycker jag. Klarar inte sånt där alltså.
Nu är jag hemma och mår lite halvkrassligt i magen. Får se hur jag mår imorgon. Hoppas att det har gått över för jag kan verkligen inte missa så mycket mer i skolan nu med tanke på att jag även ska på kryssning torsdag fredag.
 
 
Jag och Sara åt Äntligen upp hallonglassen som legat i frysen i två månader nu! ;)
 
Bror som inte vill vara med på kort. "Katt och hussemys" i soffan.
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0