Torsdag och dags för kryssning!

Gomorron! Nu har jag nyss dushat och håller på att göra en gröt av rågflingor med blåbär till. God frukost!
Sen ska jag ta och sminka mig innan bussen går till Rättvik. Vi åker därifrån till Borlänge vid halv 1 men min buss går strax efter 10. Så tråkigt. Får vara hos mamma på jobbet ett tag och så tänkte jag charma till mig en lunch där ;)

Vi tar tåget från Borlänge till Stockholm vid 2 Sen går båten halv 8 ikväll. Ska bli så sjukt nice med 23 timmar hårdrock! Dock blev det bara jag, Dennis och Sara. Men men! :)
 
Nu lär jag gå till min gröt innan den bubblar över..
 
Förra hösten tror jag, utanför långbyrggan
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0