"Vi är så kassa vi två"

Nu kan jag skriva lite. Återigen har ajg inte varit vid datorn i helgen, därav utebliven uppdatering. Min mobil funkar knappt heller. Men min nya kommer förhoppningsvis idag. Annars kommer den väl imorgon.
 
I fredags var jag i alla fall på första praktikdagen och det var väldigt lugnt. Vi var fem vuxna på sex barn och efter lunch var det bara två barn kvar och tre av oss vuxna. Vi var ut en liten sväng på marknan med barnen på förmiddagen. Och när jag slutade gick jag själv i typ 10 min bara i väntan på bussen. Hittade ett ska till min nya telefon iaf.
På kvällen var dett utgång med Paulina och Tove. Det vart en bra kväll :)
 
I lördags vart det hockey på kvällen med Sara, Dennis, Anna, Richars, Micha, Malin och Anders. Leksand förlorade dock tyvärr mot AIK. Första perioden var suverän! Men sen var det sämre och sämre spel. Mycket slarv i sista också!
Efteråt blev det utgång igen med Natta, Mikaela och Elin. Träffade Emilia och Emma Peres under hela kvällen också :)
Det var också en bra kväll. Asmycket folk var det ju ia alla fall!
 
Igår träffade jag en kompis innan jag åkte och träffade Sara och gick på marknaden i nån timme. Köpte ju en god toast med kantarell/västerbottenost/lök-stuvning i alla fall. Sjukt gott!!
 
Eftersom att mobilkameran inte funkar så har jag inga bilder från helgen förutom denna som jag snodde av Tove ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0