Onsdag

Gomorron! Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg til er igår. Men när det var dags var jag så trött att jag inte orkade för fingrara på datorn mer. Typ dog.
 
Igår var det i alla fall en kort skoldag smo varade till lunch. Lunchen var föröverigt riktigt god! Massa grönsaker som vanligt (man lär ju passa på i skolan när det finns mycket att välja på) och så var det fylld paprika på det vergitariska. Kände att det så gmycket godare ut än pyttipanna... Dock har jag bara ätit färsfylld förut men den här var fylld med bönor och smält ost och lite annat gott. Men lite chili på så blev den sååååå god!
 
Hehe aaa men nog om mat nu..
Efter skolan åkte jag hem och grejade lite med packning inför imorgon och på kvällen drog jag och mamma och tränade. Vi skulle köra dubbelpassa med styrkepasset sist. Ledaren på första passet mördade! Men det känns ju sjukt bra! Jag älskar att plåga mig på gymmet. Efteråt brukar det kännas bra i alla fall. Men nu vart jag helt färdig. Blodtrycksfall, yr och huvudvärk. Det är nog inte så bra att köra ut sig helt när man inte är heeeelt frisk än. Vilket jag trodde att jag var förutom halsen. Så det blev inget dubbelpass för mig. Jag gick in på gymmet och körde lite på crosstrainern istället samt lite magstyrka. Sen fick det bara bli en halvtimme i fåtöljerna i väntan på mamma. Trodde jag skulle dö där alltså. Mådde så sjukt illa!
 
Aja idag är det sista skoldagen för imorgon ååååker viiii!! Är så sjukt pepp på det här. Äntligen.
 
Gårdagens bilder
 
 
Nej jag är inte nakenfis!
 
 
 
 
 
 
Hittade missen i min säng när jag kom hem. Så söt!
 
 
Fick hem mina ska till mobilen också och dom här passade iaf! :) Nöjd med om.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0