Onsdag

Koncentrationen ligger på noll, motivationen på noll och jag har ingen aning om hur den ska komma tillbaka. Det går ju riktigt bra nu... eller..
 
Det var så jag kände idag när jag satt vid bänken. Och det är inte bara i skolan utan över huvudtaget. Jag undrade om jag börjar bli dum i huvet? Heh nej, jag vet ju exakt vad det beror på men jag har ingen jävla aning om hur jag ska få tillbaka den där riktiga motivationen till allt.
 
Skit samma, nu ligger jag i alla fall i sängen och inser att det som skulle bli en pluggkväll inte blev ett jävla dugg med plugg. Bra där Emma! Får hoppas att jag hinner fixa klart allt i skolan imorgon.
När jag kom hem idag så drog vi till Rättvik en sväng och handlade lite. Jag fick äntligen köra lite igen. Har ju inte gjort det sen innan vi åkte till Spanien ( ! ). Det blev en välbehövlig sallad till middag och nu på kvällen vitlöks-ölkorv (mummms) och två koppar thé (också mummmms) framför Bonde söker fru. Det var ett tag sen man kollade på det och jag måste säga att det faktiskt var lite roligt :)
 
Självlockigt hår ^^(Dock morgonfrilla på det så de var ju så jäkla snyggt ändå..)
 
 
Och det här möttes jag av när jag kom upp i mitt "mysiga" rum idag. Kattjäkel!
 
Hon verkar ju ha haft roligt i alla fall. Typ jagat en fluga i fönstret som vanligt...  Jomenvisst, jord överallt är väl kul?
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0