Onsdag

Varit ute och kört bil hela eftermiddan. Inne i Mora och överallt som vi varit har jag kört :)
Jag och mamma skulle ju till Mora och kolla på mattor och en madrass till mig. Det fick ju bli en jävla skummadrass nu, men jag tog den som var mest fast och rätt så tjock plus en tjock bäddmadrass så jag hoppas att det ska bli bra ändå! Kan ju alltid prova att lägga min gamla och nya på varandra om jag vill ha ännu tjockare. Men just nu ligger de nya och "sväller" upp i Eriks rum så att dom blir fullstora :) Får se om det går att lägga i dom imorgon. Hoppas det! Ska bli skönt att inte behöva sjunka ner i en jävla ribbotten iaf..
 
Mitt dåliga humör höll förövrigt i sig till ett idag! Men väl inne på Jysk blev det väldigt bra igen. Man kunde ju inte annat än skratta när det kom fem madrasser flygandes när man skulle försöka få ner just den man skulle ha. Det var ännu roligare att kasta upp dom igen med tanke på att man fick boxa upp dom med en madrass heheh'. Lät kanske inte så skoj men det var det faktiskt! ^^)
 
Sista skoldagen för veckan innan fredags-praktiken börjar.

God natt på er
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0