Skitdag

Sitter i skolan och är allmänt jävla skittrött. Somnade på dåligt humör igår, vaknade med ett helt okej men innan man satt sig på bussen hemirfån så hann man tappa ork och lust till att göra nånting alls. Najs och skit. Hade bara lust att lägga mig i sängen och dö igår. Eller ja det var att ta i men ändå ^^
 
Senare blir det att åka till Mora och Jysk för att köpa lite grejer. Skulle köpa resårmadrass till min säng men detn kommer inte gå att få upp för trappen så nu vet jag inte vad jag ska göra. Blir så förbannad. Jävla skithus vi bor i. Det har ALLTID varit tal om massa små marginaler så att det inte ska funka med möbler.
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0