Tisdag!

Fyra (!) dagar utan inlägg. Åter igen har jag varit hos min bror och Sara hela helgen, eller ja, fram tills idag, och dom har inget internet. Eller jo dom fick det idag fick jag reda på nu.
 
Så vad har hänt de senaste fyra dagarna?
 
I fredags hade vi kräftskiva hemma hos Sara och Dennis med dom, min familj, Anna & Richard, Jocke & Eva och även Micha. Saras mamma och make kom dit en sväng också. Det var i alla fall väldigt trevligt SÅÅÅÅ SÅ gott med kräftor! Han kan koka min pappa.
 
I lördags skulle jag och Sara ha soffdag hela dagen och kolla på L-word men vi fick så lov att ha öppet i Saras mammas butik så det blev bara två avsnitt, på dagen iaf. Sen på kvällen blev det TV-mys! Var hem till Ingels en sväng och hämtade lite kläder också så att jag kunde sova där mer. Det var meningen att vi skulle äta kycklingtacos hemma men jag kom inte så bra överens redan från start med en i familjen så det var lika bra att hålla sig borta hehe.
 
I söndags blev det lite tårtbak, och soffdag höhöh. Dennis fyllde 22 år igår så mamma, pappa, Erik, farmor och farfar kom upp och fikade och lite sånt då. Jag blev dock kvar fast jag skulle hänga med hem hade jag tänkt.
 
Igår var vi till Mora och köpte lite kläder till Dennis, vi andra fick tag i lite också. Jag köpte en ny tröja som jag hade på mig idag. Så åkte vi till Orsa en sväng också.
 
Och idag har jag bara varit i skolan, kommit hem, lyssnat på musik och varit halvdöd i soffan. Rolig dag!
 
Bilder på hur jag sett ut sen fredags, mobilen har dock halvt gett upp så kameran funkar inte. Därav webbkamerabilder, och inga bilder på fina tårtor osv...
 
 
 
 
 
 
 
 
cubus 199:-
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0