Bilder från ett bröllop mellan två otroliga människor ❤

Det var en helt sjuuuuuuukt lyckad kväll! Jag tror nog inte att jag haft så roligt på nån fest eller tillställning någon gång! Bäst från start till stopp. Det kunde inte blivit mer lyckat. Efter alla förberedelser, stress, glada och sura miner och framför allt all nervositet så kan jag bara säga tack. Tack till alla (tackar även mig själv) som gjorde deras bröllop till det bästa.
Jag är glad att dom två är glada.
 
Sen att man var asbakis dagen efter var en anna sak... Men det var värt varenda droppe med %.

Bordbygge i middag/festlokalen på ickholmen två dagar innan
 
Dukning
 
 
Valsövning med svärmor dagen innan
 
Färdigdukat!
 
 
Thaimat med Emma(andra tärnan) Sara och sömmerskan kvällen innan!
 
Provar överdel och kjol innan det ska sys ihop! - På Backlunds boende där vi spenderade natten.
 
Tyget på tärnklänningarna
 
Mysig morgonutsikt på dagen D

Frukost
 
 
Dags för hår hos Frida på salongen!
 
 
Jag fixade mitt hår själv med locktången. Riktigt vågigt blev det!
 
Vackert'
 
"Något gammalt, lånat & blått"
 
 
I bilen påväg till kyrkan två timmar innan vigseln
 
 
Vacker brud

Hon tittade sig i spegeln oberäkneligt många gånger under de två timmarna innan det var dags! ;p
 
Den otroligt fina brudbuketten (har dock inen bild på oss tärnors blommor :/  )

Dennis och bestman Micha väntar på att vi ska komma in
 
Och där kommer vi, fram till en gråtade brudgum :')
 
 
 
 
 
 
På plats på ickholmen!

Fick låna Fredriks kavaj under middagen för att jag höll på att frysa ihjäl! Därav mina breda axlar ;)


Saras pappa håller tal

Brudvalsen :)

Lycka'

Anna och Richard mfl :)

Mamma och Fredrik dansar. Eller han dansar och mamma försöker hänga med ;)
 
Pappa och Sara dansar :)
 
Fredrik och Sara dansar. Han var även deras toasmaster. Och tärna Emma 2 var toastmistress. :)
 
Erik dansar med morbror Jonas och hans festmö Tina :)
 
Jag dansar med farfar haha :p
 
Bror liten och stor! Även nykter och onykter


Äntligen ska han få sjunga "sin" sång! Dags för Botjitta... ;)
 
 
Mamma håller tal :)
 
Evig lycka till er!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0