Helg igen'

Å herregud vad trött jag är!
 
Skolan till halv 4 istället för halv 12 idag eftersom att kursen startade idag. Digitalt skapande, det blir ju kul! Kunde man tro... Av läraren att döma så tror jag inte att dessa 2 1/2 eftermiddagstimmar blir nån succé. Så jag funderar på att byta till typ friskvård och hälsa. Visst, det kanske inte låter så mycket roligare det heller, men det är i alla fall lite bättre meriter när man ska jobba med människor. Det kan förresten även vara intressant det med!
 
När vi kom hem åt jag lite mat som fanns kvar från igår (SÅ gott när laxen stått och dragit i sig lite smaker under natten) sen övingskörde jag lite när vi skulle ner till Team Sportia för att kollar på grejer. Det var ju rea för oss koppjärk.medlemmar ikväll :) Skulle kolla på ett par träningsskor men det fanns inga som passade, som vanligt. Men ett par nya mjukisbraller fick det följa med hem. Så sjuuukt sköna! Nya favoriter, garanterat.
 
Sen har vi hållt på i vardagsrummet med att göra om soffan lite och möblera om och greja. Imorgon ska det väl förhoppningsvis bli klart med el och grejer, samt ny fåtölj osv. Det blir nog bra när det är klart! Öven om jag var lite skptisk ett tag..
 
Nej hörni, nu är jag så trött att jag inte orkar hålla huvudet uppe mer. Hörs imorn!
 
 
Köpte mig en stark ölkorv. Gotteligott!
 
 
Lockar/vågor
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0