"keep it masculine"

Dagen började med att jag försov mig en timme. Så jag gjorde mig i ordning och sen fick jag väcka pappa (vilket tog typ en halvtimme....) så fick han skjutsa mig till skolan. Kom en halvtimma försent men det gick bra ändå. Höll däremot på att somna där inne i klassrummet. En kaffe på det och sen kom koffeinkicken och både jag å Moa var övertrötta och lite halvflummiga. Skönt med lunchrast sen så att man kunde känna sig som människa!
 
När vi slutade åkte jag upp till Sara och Dennis några timmar. Dom har fått i ordning vardagsrummet och mycket i köket nu i alla fall! Så det börjar bli funktionabelt nu. Kul att det händer grejer :)
Sen tog jag bussen till Rättvik igen för att möta upp mamma och sen körde jag hem.
 
Kollade på Idol och åt lite kvällsmat trots min matkoma sen middagen så nu mår jag illa, igen. Dumma förbannade mage.
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0