Lördag!

Försökte skriva ett inlägg från mobilen igår men det gick inte eftersom att internet var så jäkla segt...
 
Hej föresten! Idag har jag jobbat heldag ända till halv fem. Hade verkligen ingen lust att jobba när jag tackade ja när dom ringde igår, men vafan helg-OB säger man ju inte nej till! Man får ju liksom mer pengar på en helgdag på jobbet än man får i ett studiebidrag för en hel jäkla månad. Det gick i alla fall bra för att inte ha jobbat på en månad, har dock ont i ryggen nu..
 
Har sovit hos Sara och Dennis sen i torsdags och igår var vi till Mora en sväng och lite sånt där och sen kollade jag och Sara på lite L-word och Idol innan det var dags för att sova.
 
Ikväll blir det lite tacomys med famljen här hemma. Skönt att komma hem till sitt eget där man har allt nu när Dennis och dom håller på att renovera lite i huset.
 
 

Dennis skulle kolla varför toan läckte. Han hittade en spricka, som blev större...
Att det bara skulle bli värre när han ska "laga" borde man ju ha räknat ut innan ;) Totalt oteknisk!
 
Tidsfördriv på luchrasten idag
 
 
 
 
 
I Torsdags var vi ju på hockey i Leksand för att se Leksand - Modo matchen med Anna och Richard.
JÄVLAR vilken spännande match. Ni som såg den vet hur dramatiskt det blev i slutet.
Modo leder med 2-0 med fem min kvar av matchen och det känns rätt så halvkört, när Leksands sätter pucken både en och två gånger! Det blri förlängning som dessutom blir mållös. Sadden! Så sjuuukt spännande. Leksand sätter första straffen och Modo får inte in pucken en enda gång. Vi gick där ifrån som segrare! Vilken vändning!
Väldigt kul hade vi i alla fall :)
 
Innan det började åt vi mat på Legends.
 
Bookmaker toast. - Oxskött i bröd med grönsaker och lök och massa grejs. Gott!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0