1 April, April April!

Hej på er! Nu blev det några dagars uppehåll!
Kom inte upp ur sängen för än två i söndags och bakfyllan var ett faktum. Bakispizza på det med Sara, Dennis, Fredrik, Anna och Richard. Sen var det soffhäng heeeela dagen!
Åkte hem på kvällen och igår när jag vaknade så var jag fortfarande lite bakis haha ^^ Så kan det gå! Men det måste ju betyda att lördagen var bra! Vart i alla fall bra till kvällen då Anna ahde ljusparty hemma. Fick lite beställt därifrån också! :)
 
Idag har det i alla fall varit skola och jag har då inte fått så mycket gjort! På morgonen fick vi gjort lite på arbetet klassen ska göra på fritidshemmets dag i alla fall. Vi är 10 st som ska ha hand om mellan 120-150 barn. Jobbigt men genomförbart!
 
Har nyss pluggat lite och tänkte att jag skulle kolla på bygglov nu, men då har jag ju glömt att det var sista avsnittet förra veckan och så är det Äntligen hemma nu! :( Får väl hoppa in i duschen istället och kolla på gårdagens avsnitt av Familjen annorlunda sen!
 
BTW: Jäklar vad folk det är som ska bli färldrar varenda gång det är första April! ^^
 
Tog en liten kvällspromenad med Erik nu på kvällen :)

Gjore mig lite lax igår! Igen... Men det fanns inte mycket bättre att göra!

OTH-mys med Missen i sängen :p

En lite "halvseg" Emma igår..
 
Vårfinatulpaner :)
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0