Fredag, så välkommen!

Äntligen fredag! Det btyder ju att det ä soooooovmorgooon imorn! SÅ UNDERBART. Det har varit så sjukt jävla drygt (rent ut sagt) att gå upp på morgonen den här veckan.
 
Idag blev det i alla fall praktik till 12 sen en sväng till mammas jobb innan det var dags att gå till frissan. slingade brunt och ljust samt klippte. Så nu är det fräsht och nytt igen! :)) Vi började klockan 1 och var klara halv 4. Så det tar sin lilla tid, men jag tycker om att sitta hos Frida -förutom träsmaken man får i röven till slut! haha- så det är lugnt :p
Efter praktiken blev det lite handling och lite sånt med mamma och Erik. Vi köpte ett nytt vin igen som vi skulle prova idag men det blev inget av för mig men mamma sa att det var jättegott så man får väl hoppas på det då!
Jag köpte en pizza med hem för att jag var så jävla hungrig att jag inte hade kunnat göra mat hemma. Och så var Sara och Dennis här när vi kom och hade köpte med sig en Aladinask, ost och tunnbrödskex. Så goa dom är alltså! Så nu har jag ätit det och fått ont i magen haha.
Nu har jag faktiskt krypit ner under täcket och ska ta och kolla på lite OTH och sova. Trött tjej.
 
Lite gofika hos frissan. Älskar den där latten alltså!
 
 
Så snyggt! ;) Det där var i alla fall innan påsen kom på.. ^^
 
 

Mamma, Dennis och pappa fortsätter montera sågen

Härlig promenad med min fina Tessan! :) Skönt att det äntligen blev sol igen också!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

fina bilder!

2014-04-12 @ 13:23:53
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0