"Gårdagens kväll"(?) ^^

Hade en rolig kväll hos Mia i Born igår! Det blev även en liten vända till Rättvik för att checka läget men sen bar det av mot Born igen. Jag gick hem så att jag var hemma två inatt, så skönt att sova i sin säng liksom!
 
Lite bilder från kvällen :)
 
Mia lagade god mat!
 
Första och enda ölen för kvällen
 
Kristian - "But first, let me take a selfie....."
 
 
 
Kvällens outfit! Kör den i detta inlägg istället för ett eget ^^
 
 
 
Tove :)
 
Här kör man på peruk nått rosa band(?) och glasögon. Jon skulle till Borlänge för att se "Kristet utseende" ;)
 
Emil skulle måla naglarna. Snyggt ;)
 
Efter en kväll i Born
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0