Helt otroligt!!!!!

Skulle ÄNTLIGEN få medicin idag efter en veckas jävla väntande för min UVI men när jag kom till apoteket så fanns det inget recepet där. Så jag skulle komma tillbaks strax innan dom stängde men det fanns fortfarande inget. Fyfan vad less jag blir! Först ska man vänta en hel vecka innan man ens får reda på att man ska få medicin och det var dessutom inte ens vårdcentralen som meddelade mig om det utan det fick jag reda på av en slump hos umo idag och sen har jag hört att det är många fler som råkat ut för samma sak den senaste tiden. Helt otroligt! Så nu ska man behöva vänta till IMORGON innan man KANSKE får ut sitt penicillin och så måste jag ju dessutom ringa till vc själv och säga till dom att dom ska skicka iväg det där receptet till apoteket. Det är skandal. Men Rättviks vårdcentral i ett jävla nötskal. SÅ TYPISKT!
Kan inte med ord beskriva hur arg jag är just nu.
 
Så.

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

hejsan sötnos! :D
allt bra med dig? jag försöker komma in i bloggandet igen och har smått startat med lite fler inlägg. Har ju bloggat hela tiden men den senaste tiden har jag bloggat typ 1-2 inlägg i veckan och det känns supertrist! :( Mitt nästa steg är att ta bort bloggar som inte existerar längre som jag "följer" på bloglovin. Synd att kalla att jag följer dem om de inte finns mer. ^^ Vilket jag håller på med just nu och ser att du fortfarande skriver och då behåller jag dig så klart och för hoppningsvis kommer jag att kolla in oftare nu när jag vill komma igång med bloggen ordentligt igen.
Hoppas du får en bra påskvecka sötnos!

2014-04-16 @ 13:42:29
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0