Jay Smith - Rättvik Bowling & Krog

Lördagen då..
 
Åkte upp till Sara och Dennis där Saras lillebror hade åkt upp från Gävle med sin familj, trevligt att träffa dom igen) samt resten av Saras mammas familj. Så kom Fredrik dit, sen Anna och Richard och även Malin kom senare. Grillning för hela slanten kan jag ju säga! Mys!
Vi Hade lite förfest med de sistnämna vännerna innan det bra ner mot Rättvik för lite Cheva-åkning och Bowlingens nattklubb där Jay Smith skulle uppträda. Anna, Fredrik och jag invigde även flaket för det här året! En lite kortis i alla fall.
 
Det blev lite väl mycket att dricka kan jag tycka idag när jag äntligen tog mig mod till att kolla hur mycket pengar det var kvar på kortet. Första gången jag har kort innepå krogen! Och det var INTE så bra. Minns dock inte att jag stoppade ner kortet i kortläsaren så många gånger. Så ja, minnesluckor finns det en del av! Tappade väl ungefär en timme där inne. Svish så var det bara en kvart kvar till stängning så jag och några till gick ut för lite käk och sen hemgång.
 
Vi hade i alla fall en kanonkväll! Med en grej på bowlingen som undantag, men det tänker jag inte dela med mig av.
 
Gör mig i ordning för att åka

Vi tjejer spööööade killar i "Med andra ord"! :D

Såååå fula! Jag, Anna och en halv Fredrik. Flakåkning!
 
 

Prayer!
 

En trött Anna och en trött Richard i söndags ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0