Lördag och sen kom Söndan.. Bra helg ändå! シ

Hallå på er!
Har precis intagit soffan under täcket hos brorsan och ska kolla på lite OTH innan jag somnar. Men först ett inlägg till er!
 
Grillningen igår blev rätt bra ändå, även fast inte Anna och Richard kom. Gott var det ju i alla fall!! På kvällen kollade jag och Dennis och Sara på film och sen kom Angelica och hämtade mig vid 10 så blev det lite öl och nån whisky hemma hos henne och Thomas med dom, Fredrik och Angeligas moster. Väldigt trevligt! Dom har ju flyttat till ett nytt hus nu också. Väldigt bra läge och mysigt hus var det också. Tummen upp på det!
 
Idag kom vi upp vid 1 så Thomas och Angelica fixade lite lunch och sen har vi bara tagit det lugnt på altanen och lite sånt. Thomas skjutsade hem mig till Öja och sen åkte dom vidare till Stumsnäs och dumpade bonden (Fredrik).

Fy fan vad seg jag har varit idag! Alldeles för odjup (nytt ord??) sömn och alldeles för länge haha. Har haft lite filmmys med Sagan om konungens återkomst, den långa versionen här med Anna och Richard nu. Inte filmer i min smak det där! Men mysigt ändå. Och nu på kvällen kom huvudvärken så nu ska jag sova lite så man orkar med en ny vecka. Har lagt in mig på lite jobb också så hoppas att jag kan få jobba lite innan- eller efter skolan den här veckan!
 
Erik leker "Fredriks cheva och traktor" Så söt 
 
Gott som tusan! Grillade fläskytterfilé :)
 
En trött Fredrik idag. Tyckte nästan lite synd om han även om det är självförvållat efter nästan en halv platta whisky och en massa öl.. ^^
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0