Torsdagen

Hej på er!
Provet gick bra idag var rätt lätt faktiskt. Var klar på under halv tiden och jag hade hoppats på att två av texterna jag vill ha ur häftet skulle finnas med och dom var till och med en helt egen uppgift! Kunde ju inte bli bättre eftersom att jag satt igår och spånade lite på hur jag skulle kunna skriva idag. Så det var skönt. Slutade vid lunch och åt lite med Moa, sen kom Sara och Anna för att hämta mig så åkte vi upp till Sara och brorsan där han och Fredrik höll på att såg ved och greja. Lite pannbiff blev det och kaffeeee på det!
Åkte därifrån vid halv 4 och så kom farmor och farfar för att lämna Tessan vid resecentrum. Ååh vilken lycka!
Så vi tog en promenad när vi kom hem och nu har jag bara pluggat. Fan vad duktigt jag har varit den här veckan. Suttit i genomsnitt tre timmar per kväll ju! Idag har jag gjort en prövning i en kurs som jag behövde poäng ifrån eftersom att jag går efter gamla betygssystemet osv... Har halvt glömt bort den där uppgiften så nu är det skönt att ha skickat in den! Nu är det bara att hoppas på att jag gjort rätt.
 
Imorgon blir det halvdag praktik sen ska jag till Frida på salongen och få håret slingat och klippt. Sån utväxt som jag fått! Men sen har jag ju inte gjort något sen i Januari heller... Äntligen dags!
 


Kärt återseende ^^
 


 
Har haft lockigt hår hela veckan så snyggt tycker jag! Gör två rätt håra flätor på kvällen när håret nästan är helt torrt och sen på morgonen när jag släpper ut dom fixar jag till håret lite vid benan med plattången samt drar några drag över hela håret så att lockarna "plattar till sig" lite och blir mer naturliga. Sen i med lite kräm och spray. Går på fem minuter! :)
 
Var förövrigt lika trött och vimmelkantig imorse som jag såg ut på bilden! ;p
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0