Välkommen lördag

Gomorron!
Nyss hemkommen och nyduschad. Så SKÖNT.
Jahapp, har gått in på bloggen och tänkt skriva till er flera gånger, men jag har faktiskt inte orkat.
I förrgår var vi in till mormor på sjukhuset i Mora eftersom att hon åkt in IGEN. Jag vet inte vilken gång i ordningen det var nu på bara några månader. :(

Idag blir det smörgåstårta och grillning med vänner hos Dennis och Sara. Mys!
 
Eriks present till Sara. "Jag måste ju göra en present när jag kommer hem Emma!!" var det första han sa påväg hem från dagis när han fick reda på att hon fyller år och att vi skulle dit efter dagis. Plutten <3

Väntar på bussen

Kul att åka buss!

Väntar nere på busstation på nästa buss
 
Påväg till Öja/Vikarbyn!
 
Brorsan "tränar" inför sin bebbe på Linda och Stefans lilla (OTROLIGT lilla!) Elvira. Kan lova att det var en Emma som var skapligt tårögd när dom kom dit med den lilla! 9 ynka dagar gammal. :')
 
Har haft lockigt hår i två dagar nu och det är ju så fint tycker jag! Men orkar aldrig ha det eftersom att det aldrig håller hela dagen då lockarna går ur så fort. Trisst.
 


 

Igår åt vi fläskytterfilé med svmapstuvningssås till middag. Så sjuuuukt gott!
 
Jag hade lite vin- och pianomys hemma i mitt sovrum igår. Avslappnande, och bra tidsfördriv ;)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0