29/8/14

Hej på er! Uppehåll igen.. Men det är så det kommer att bli med den här bloggen nu tror jag. Ibland har jag jättestor lust att skriva och ibland inte alls... I förrgår hade jag jättemycket som jag bara ville få ur mig, massa tankar och fingrarna hade bara flödat över tangenterna, men då hadejag ju ingen dator för den hämtade jag ut igår. Så himla skönt att ha en egen igen!! Dock är det ingen macbook pro då det var för dyrt så det fick bli en Asus istället men jag är nöjd med den också! Hatar windws 8 bara x) Men det är väl också en vanesak antar jag. Jag vart ju en riktig "mac-tjej" (okej det där lät väldigt löjligt..) efter att ha använt macen i två år men men! 
 
Annars är det ganska bra här! Har tränat varannan dag den här veckan och kosten har gått superbra att följa! Idag fick jag äntligen ta min efterlängtade cider som jag suktat efter hela veckan!
Känslomässigt är allt upp och ner känns det som. Nej kanske inte riktigt så men det känns som att ajg varen vet in eller ut och får inga klartecken alls över nånting. Aja det beöver vi inte gå in på.
Och så var vi ju i Falun på Sabaton som gav en sjuuuukt bra konsert! Carolus rex på svenska samt lite låtar från nya skiva. Riktigt nöjd med den kvällen som jag fick tillsammans med mina föräldrar.
 
Ni får lite bilder från min instagram
 
Inför dopet förra fredagen
 
Mitt kära armband som hängt med runt handleden i flera år gick sönder en gång för alla! :'(

Härliga mornar att bara få vakna upp helt själv med bara hunden och katten hemma, gå ner och laga frukost i lugn och ro. Härligt det.
 
Träning träning träning!
 
Haha igår skulle vi frakta upp en bokhylla till Eriks rum på övervåningen. Ja, jag fick åka lastmaskin. SOm att åka karusell. Aaaaaskul! :D ;D
 
Jobbig kväll i förrgår
 
 
Min efterlängtade cider. Hann inte mer än lägga upp bilden på instagram så kom regnet. Helt mörkt och blött blev det ute efteråt.
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0