Lördag, snart smäller det i Falun

Då var det lördag då! Äntligen. Om nån timme bär det av till Falun och årets Sabaton open air. Wiiii ! :D
 
Igår blev det ett glas vin på kvällen. Eh..... aa, tänkte att två glas igår kunde ju vara gott. Mer vin än så tycker jag inte är så gott. Ett på natten när jag och mamma suttit några timmar vid köksbordet och pratat så var flaskan tom! Jahapp.. Första flaskan med vin jag dricker, och fy tuuusan vad god den var! 
 
Idag blir det dock öl-dricka med pappsen. Måste ju ha liiite gott när det är hårdrocksfestival liksom. Och eftersom att jag har varit så jäääkla duktig med kosten den här veckan så förtjänar ajg en langos och viltkebab idag.
 
Xoxo :)
 
 
Började dagen med en skogspromenad med Tessan :) <3
 
Lockar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0