27 Februari

Herregud vad länge sen! Typ nästan en vecka nu ju... Fullt upp med andra ord! Har varit hos Dennis och Sara sen förra fredan och jag tig med mig datorn för några dagar sen men har inte använt den, därav inget bloggande! För mobilnätet är alldeles för segt där. Förra helgen hade vi i alla fall en toppenbra dag med fiske på isen med Fredrik, pappa, pappas kompis Jocke, och så kom mamma, Erik, farmor och farfar och även Anna och Richard ut en stund också. 12 gäddor blev det till slut och massa rök! och korv såklart :D På kvällen blev det först Big streetmat hos Saras mamma och sen kortspel med Anna och Richard hemma hos brorsan och Sara.
 
I söndags blev det en mysdag hemma och sen kort med Anna och Richard även den kvällen.
Sen har veckan bara flutit på. Sara, Anna och jag tog en tur till Mora för lite Vasaloppsmässa, fika på kaffestugan och lite shopping, blev dock bara ett sportband till mobilen för min del. Så en tur till Tällberg för att lämna Saras och hämta Annas bil.
Kortspel på kvällarna och i förrgår kom även Fredrik över på några ronder.
 
Så här långt har lovet varit bra och det fortsätter nog lika bra. Börjar sakta men säkert skymta slutet av det tråkigt nog men men... Varje dag är en närmare studenten!
 
Hörs och syns, puss!
 
 
Pappa och Jocke fick för sig att göra en snögubbe ;)

Vet inte om jag kan påstå att den blev så fin dock ?
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0