Got to love

Tre avsnitt One tree hill, en lektion med religion, lunch och promenad hit till mammas jobb som jag nu sitter på med en kopp kaffe. Så har min dag sett ut. Hade ingen svenska imorse så jag satt i bibblan i skolan och kollade lite OTH istället ^^ Nu är det inte långt kvar till lovet alltså! Så himla skönt.
 
Ska ta bussen hem om en stund och väl hemma blir det nog ännu mer OTH haha. Got to love!
 
Kör på uppsatt hår idag. En vanligt tofs som jag flätade och virade runt. Enkelt och skönt.
 
Just a little crazy... ^^
 

Kommentarer
Postat av: bella

Åh va fin blogg du har! kika gärna in på min om du har tid :)
www.isabellamillings.blogg.se

2014-02-20 @ 17:04:55
URL: http://www.isabellamillings.blogg.se
Postat av: bella

Åh va fin blogg du har! kika gärna in på min om du har tid :)
www.isabellamillings.blogg.se

2014-02-20 @ 17:05:03
URL: http://www.isabellamillings.blogg.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0