Grönklitt! Bra onsdag :)

Tjenare!
 
Idag har vi haft en jättebra dag i Grönklitt. (Höll på att skriva Kläppen. Mja, ösketänkade...) Blev slalom och lite hamburgare. Ritkigt kul att åka igen efter att inte ha åkt på typ 5 år? Kändes nästan som att man aldrig lämnat skidorna en vinter! Nej men lite ovant var det såklart. Men det satt i riktigt fortfarande i alla fall! Lite halvt sådär lycklig i kroppen ;)
 
Farmor och farfar kom och lämnade av Tessan vid skolan när vi kom tillbaka och jag skulle åka hem. ÄNTLIGEN! Som jag saknat henne den här veckan. Min vovve. Så det blev en promenad med henne när jag kom hem trots att jag kände mig typ död.
 
Nu sitter jag i soffan och har kollat lite OS-hockey (Sverige vann med 4-2 som säkert redan vet), Farmen där André blev förste kämpe, FUCK! och så har jag precis pluggat religionen som är till imorgon. Fyfan vad tråkigt det är alltså! Läsa, skriva, läsa, skriva, nej tackar för att man ska jobba när den här terminen är slut!
Ska läsa nån sida nu också, försöka i alla fall för nu känner jag mig HELT död. Vill bara slå på ett OTH-avsnitt i sängen och somna...
 
Såklart måste man ha en kaffekopp på morgonen i skolan. Standard* Reskaffe idag ^^
 
Moa och Jackie
 
 
 
 
 
 
Sjukt snyggt! .......

Trött tjej som bara vill sova i bilen.. (Vilket jag lyckades med en liten sväng till slut)
 
Och trötta killar som sov ;)

Och en trött Jackie som sov.. ;)
 
Blev ett par nya skidglasögon också eftersom jag glömt skoterglasögona hemma plus att jag ändå behövde nya ^^
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0