Helgen

Så, i fredags blev det en lugn kväll med lillebror-mys och os & kex. Mums!
 
I lördags hade vi en riktigt bra kväll! Började med att allt folk kollade klart på hockeymatchen hos Johan, sen lite dricka och göra kalrt maten han bjöd på. Oxfilé med potatis och grönsaker, sen mer dricka..
Emma mådde inge bra alls där ett tag! (Redan vid 7 faktiskt) Intog drickan lite för snabbt från början tror jag haha. Fishshot är farligt när jag väl börjat! Och så en snus på det. Gillar inte magen! Men det blev ju bra igen sen, till slut!
Sen åkte vi i alla fall upp till Röjeråsen för festen som var där. Bra med folk faktiskt! Lindbärs spelade och Terran och jag stod för scendansen hahah! Nej men det var faktiskt kul och dom blev ju nöjda i alla fall ;)
När alla åkt hem så satt jag, Tove och Sara kvar med bandet å ett par till och sjöng lite. Eller lite, vi gick inte därifrån förän efter 4 nångång. Då skulle vi GÅ till Vikakrbyn. Ja så det var ju bara att börja vandra. Halv 6 var vi i alla fall inomhus igen! Bara att göra sig i ordning för att sova. Sov två timmar på morgonen bara -.-
Sjukt kul var det i alla fall och ytterligare några nya vänner vunna :)
 
Igår var inte lika kul dock. Somnade till ett par gånger hemma och mådde skit efteråt. Och det känns som att jag fortfarande är lite bakis. Blää. Menmen! Sov hos brorsan inatt, fick min bakispizza och choklad som jag så gärna ville ha igår. Men chokladen var ju inge god när man väl fick den. Fan..
 
Aja, skola imorn, tagga då!! Eller inte...
 
Stjärtis (Johan) hade körde på fräschaste förklädet! ;) 
 
Fanns ett som Sara lånade också! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0