Onsdag 19 Fabruari 2014

Hallå! Har nyss kollat på Farmen. Sitter i soffan och tråkar framför Sveriges mästerkock som jag ändå bara slökollar lite på. Ska väl tvätta håret snart tänkte jag. Kanske skriva lite på projektarbetet? Om jag orkar, vilket jag troligtvis inte kommer göra. Aja, ligger rätt bra i fas på den punkten i alla fall! Mer viktigt med APL-uppgifterna kanske. Men det kommer jag inte heller orka.
 
Imorgon är det bara halvdag och sen är det bara praktiken kvar på fredag, sen har vi loooov! Sista sportlovet nånsin och det känns SÅ BRA. Lite sjukt att det redan är lov egentligen. Det känns som att vi nyss kom igång efter jul liksom.. Inte gör det mig nått! 
 
Farmor lämnade av Tessan innan jag åkte hemidag också. Så skönt att få hem henne igen :) 
Väntar inne på station..
 
Busshund :p
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0