Torsdag

Hallå!
Ja, nu har jag fallit för frestelsen igen. Ingen choklad denna gång dock! Denna vecka har det nyttiga gått galant! Men däremot one tree hill. Det är nu ett år sen ajg började kolla på serien första gången. Och idag började på min fjärde omgång. Men jag har i alla fall lyckats hålla mig i några månader nu! Men jag kände att jag saknar dom alldeles för mycket! Min One tree hill-värld... Älskar att bara få koppla bort alla och gå in i det livet ett tag. Rätt sjukt dedär. Men så är det i alla fall! ^^
 
Skolan gick bra idag. När jag väl kom dit... Bussen var 26 minuter sen imorse!! Nån ny chaufför som skulle lära upp sig verkade det som. Men hur dum är man som chef om man sätter en sån chaufför den tiden då folk ska till skola och jobb? Jävla nötter..... Kom i alla fall för sent. Dessutom var det sjuuukt svårt att komma ur sängen imorse och jag övervägde att vara hemma men tog ju mig upp ändå, hann bli på urkasst humör och det blev bara sämre när man sen skulle vänta en evighet på bussen. Känns som folk såg hur arg jag var imorse för lite blickar fick man på sig haha. Usch'
Det blev lite bättre med lite morgonkaffe sen i alla fall.
 
Hemma har jag bara sett på OTH, kört lite ner till Rättvik, handlat lax och tillbehör för nu har jag varit sugen på lax i flera dagar så jag gjorde i ordning två bitar och massa blandgrönsaker och skickade in i ugnen nu på kvällen så nu har jag god middag imorn och lunch på lördag.
 
Imorgon är det praktik sen helg! Så skönt.
 
Vovven i sängen igårkväll :)
 

Fick lite lunchkaffe på mammas jobb idag, som vanligt ^^
 

Hallon, blåbär, mjölk, mums!
 

Tessan fick en tuggring idag, galen tjej kan jag lova!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0