7 Januari

Hejsan! Har nyss duschat och grejat lite. Nu lyssnar jag på musik och dricker en smoothie. Mumsigt!
Jag är hemma igen nu och tänkte kolla på en film eller kanske sätta mig vid pianot lite. Får se hur det blir :)
 
Som nog alla vet så förlorade vi Finalen i söndags vilket inte känns rätvist nånstans. Det var våran match och det var Sverige som ägde spelet igenom i princip hela matchen. Så får Finland in ett otroligt onödigt skitmål efter 27 sekunder i första. Och vinner sen i förlängning. Så sjukt tråkigt. Aja nu får vi se fram emot OS i hockey när Tre kronor spelar! Först J-vm och sen OS. Rätt härligt ändå. :) Så har ju Leksand sin första match ikväll efter sitt lilla upphåll, som blev efter juluppehållet.. ;) Skit samma. Hockey blir det i alla fall!

Har alltid i blåbär och hallon som vi plockat själva, vilket känns bra. Då vet man vad man stoppar i sig efter allt snack om dom där fryspåsarna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0