Frreeeedaaag!

Nu är det tamejtusan helg! Så brraa!! Är på bra humör också! Mycket bättre än igår heh..
Idag var det bara fem ungar på praktiken vilket var skönt och efter två blev det bara en! hahah Min handledare gick hem vid 1 sen var det bara jag och Amanda som var vikarie idag kvar så vi höll ställningarna. Tove kom förbi fram mot tre också så åkte med henne hem :)
 
Har köpt mig en stor Marabou helnöt som jag ska frossa ikväll! Var så djävluskt sugen på choklad igår så jag höll på att dö! Och sött över huvud taget men med nöd och näppe höll jag mig för frestelsen! haha, men nu jäklar.
 
Erik kollar på Tom & Jerry på tvn'n nu och vid 7 så blir det hockey på TV! :D Färjestad-Leksand. Lets go!
 
Sometimes you do stupid things. That doesn't mean you're stupid person.
 

Pappa har hämtat hem "traktorn" idag. (Blev dissad på fejjan för att jag sa traktor och inte lastmaskin men orka bryyy sig!....) Erik blev som förutspått helt superuppspelt och lycklig! ;)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0