Nyårsafton 12-13

Hade ni ett bra nyår? Det hade jag. Kvällen började hemma emd god mat, lite hockey och god dricka med familjen och farföräldrarna. Sen kom Tove, Teresia och Amanda och hämtade upp mig så drog vi vidare till grannbyn där det var en stor fest där alla var välkommna. Hade väldigt trevligt och vi var där till tre nånting.
Dagen efter var man inte så stark däremot!
 
Mamma & pappa firade även 13-årig förlovning :)
 
Snittar till kvällen. Så gott!
 
 

Det blev en hel del ego-pics, he he ;)
 
 
 
 
 
 

Det bästa under hela middagen! Älskar gravad lax.

Gott nytt år från Tessan också! :)

Fick inviga ett av mina nya snapsglas också ^^

Allsång med en glad mamma runt bordet! ;)

Lilla farmor

Pappa skulle självklart dra på Sabaton-DVDn.

Till Eriks stora förtjusning! :p

Tove och jag :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0