Söndag

Jahapp, då var den här helgen över också. Sjukt lite blogg har den bestått av också. Lika lite dator. Har varit hemma hos Dennis och Sara hela helgen och blir där nu inatt med.
Idag började vi i alla fall dagen med att åka ner till travbanans rakbana för att träffa "Söndagsjyckarna" vilket innebär att man träffas och går med hundarna som får vara lösa och springa av sig. Dock var det bara vi som hade 6 hundar (Saras mamma hade tre med sig också) och så kom det bara en till. Det var ju lite kallt idag, typ -15 men man få väl klä sig. Så sjukt fint väder i alla fall! Riktigt fin dag. Sen åkte vi hem till Ingels för att lämna min kära Tessan och hämta lite grejer eftersom att jag ska till skolan i morgon. Blää... Sen kom Anna hit så kollade vi på en film och sen kom hennes Rickard också så kollade vi på en till. Trevlig kväll med mycket skratt! Väldigt övertrötta tjejer.
 
Nu är det väl sovdags snart. Har i alla fall sovmorgon imorgon!
 
Fina Tessan 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0