Tisdag

Haft en bra dag? Min har varit skön. Åkte ner till Rättvik och solade lite (igen hehe) Men nu får det nog räcka ett tag för jag vill inte göra det till en vana då jag inte tycker att det känns riktigt bra med solarie egentligen.
Sen gick jag i alla fall på Frick´s och tog en kaffe latte och läste aftonbladet nån timme innan jag drog vidare in på Family House för att kolla på en "pippi-tröja" men dom var slut i min storlek så jag kom ut med lite annat istället haha. Halva priset på alla kläder i butiken ju! Sjukt bra.
 
När jag kom hem blev det lite käk, sen kollade jag på gårdagens avsnitt av PH och drog ut på en joggingrunda med Tessan. Alltså, finns det nån gladare hund eller? Helt galen när hon får följa haha. Det var lite pulsigt här och var och lite halt så det gick inte så bra idag. Är ju i så sjukt dålig form också. konditionen är på botten typ.
 
Nu på kvällen har jag och mamma varit hos Dennis och Sara på "ljusparty-Partylite" Så vi beställde lite ljus och en fin lykta som ni kan få se när den kommer. Ätit god hasselnötspaj också som förövrigt var alldeles för söt för min mage! Men sååå god. Så nu förstördes min nyttiga vecka igen. Det kommer nått speciellt ivägen varenda jäkla vecka alltså!
 
Fick hem min efterlängtade bok också idag :D Och även oljan kom så den ska jag nog prova innan nästa dusch.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0